2016. június 7., kedd

MAGAMRÓL


1998 és 2001 között amatőr filmeket készítettem. Részben autodidaktaként, a magam szórakoztatására, részben pedig a Fekete Doboz Alapítvány Médiaiskolájának keretein belül. (Parafrázis, Asszonysorsok Kalocsán, Színházcsinálók Kalocsán, Etűd, Mítosz)
2012-ben jelent meg első kötetem Talán a dalok címmel. Rövid, prózai írásokkal jelentkeztem, korrajzokkal, egyfajta görbe tükröt állítva az olvasó elé. A nyolcvan novellát tartalmazó könyvben közéleti, társadalmi problémákról írtam. Kötetemet felolvasóesteken és interjúkban népszerűsítettem (ELTE PPK, ELTE TÁTK, 84. Ünnepi Könyvhét, Muzsikus Rádió, Korona Rádió, Kalocsai Néplap és néhány internetes oldalon).

2013-ban három novellámat válogatták be a Kalocsai szó és kép 2. c. antológiakötetbe.

24 vers megírására kaptam felkérést, Tóth László fotós képeihez. (Ahogy én látom a világot… - Tóth László fotókiállítása, 2013. szeptember 27. - október 18. között, Dózsa György Szakközépiskola, Iskolagaléria, Kalocsa).

2014 tavaszán közszereplőkkel készített interjúim, tudósításaim jelentek meg a librarius.hu és a folyo-irat.hu nevű internetes folyóiratokon.

2014 októberében két írásomat is beválogatták a száz legjobb közé, mely megjelent a 100 szóban Budapest c. zsebkönyvben.

2014 novemberében a Kalocsai szó és kép című antológia harmadik kötetébe, három írásom került be.

2015 Nem veled nevetek címmel, a Hungarovox Kiadó gondozásában megjelent a második prózakötetem. (könyvbemutatók, dedikálások: Rátkai Márton Klub, Budapest; Kalocsai Kortárs Művészeti Klub, Kalocsa; Ady Endre Városi Könyvtár, Baja; IV. Kalocsai Ünnepi Könyvhét, Kalocsai Kulturális Központ és Könyvtár; 86. Ünnepi Könyvhét, Budapest; Szent István napok, Kalocsa, Paprika Napok, Kalocsa ).

2015 szeptemberében 13 vers Tóth László szolnoki kiállításához.
2015 október 26.-án 2 haikum felolvasásra került a buddhafm.hu-n.
2016 február 15.-én Fény-írók a Kalocsai Kortárs Művészeti Klubban címmel Tóth László fotóssal készült közös projekt bemutatója.
2016 márciusában ismét Tóth László fotóihoz írtam szövegeket. Kiállítás megnyitó a Hild Viktor Könyvtárban, Szolnokon.

Több novellámat fordították le olasz és angol nyelvre.

Megjelenés nyomtatott sajtóban: A Vörös Postakocsi, Új Forrás, Tiszatáj,
Nekünk nyolc, Népszava, Kalocsai Néplap, Bajai Honpolgár,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése